קידום אתרים הוא תהליך מורכב שמחייב מיומנות גבוהה. רק ביצוע מוקפד של כל פעולה ופעולה שהכרחיות על-מנת להוביל אתר לחלק העליון של דפי תוצאות החיפוש יאפשר את השגת המטרה, ולכן חשוב למצוא חברת קידום אתרים עם ניסיון ובקיאות.
מחקרים רלוונטיים
השלב הראשון בעבודתה של חברת קידום אתרים הוא ביצוע מחקרים רלוונטיים. בפרט חשוב מאוד לערוך מחקר מילות מפתח שמזהה את הביטויים שעבורם כדאי לקדם את האתר. גם מחקר מתחרים – כלומר סקירה מעמיקה של המתחרים העיקריים כדי להבין איך בנוי האתר שלהם ואיזה ערך הם מעניקים לגולשים – יכול לספק מידע מועיל מאוד להמשך התהליך.
תוכנית תוכן מקיפה
על בסיס המחקרים הנ"ל חברה לקידום אתרים תכין תוכנית תוכן מדויקת – כזו שתענה גם על הציפיות של הגולשים לערך אמיתי וגם על הדרישות של גוגל לתכנים איכותיים ועם מילות המפתח הנכונות. יישום תוכנית התוכן מתבצע בהדרגה, ומותאם גם להיררכיה שנבחרה לאתר, כך שהניווט בו, וחוויית המשתמש באופן כללי, יהיו הטובים ביותר האפשריים. מימוש נכון של תוכנית תוכן כולל גם קישורים פנימיים שתורמים רבות לקידום.
אופטימיזציה של האתר
מרכיב חשוב נוסף בתהליך קידום אתרים הוא אופטימיזציה טכנית של האתר. במקרים רבים אתר מדשדש רק בגלל חוסר תשומת לב לפרטים קטנים – ובאמצעות פעולות פשוטות יחסית וכאלה שלא מחייבות השקעת זמן מרובה אפשר לתקן את הטעות. בפרט חשוב להקפיד על תגיות מתאימות בכל המקומות הרלוונטיים, דגש נוסף הוא מימוש האפשרויות שמציעה גוגל בדפי תוצאות החיפוש כדי להופיע באופן בולט יותר לעין, וחשוב גם לקצר ככל האפשר את זמן טעינת הדפים באתר.
חברת קידום אתרים עם נכסים דיגיטליים איכותיים
קישורים חיצוניים תורמים רבות לדירוג של אתרים – בתנאי שהם מגיעים ממקורות איכותיים ורלוונטיים לאתר המקודם. בהתאם חברת קידום אתרים שיש לה מגוון רחב של נכסים דיגיטליים, כלומר אתרים שמהם ניתן להוציא קישורים מתאימים, היא הכתובת הנכונה ורק בידיים שלה כדאי להפקיד את התהליך המשמעותי. כמו כן כדאי לוודא שלחברה הנבחרת יש ניסיון רחב היקף, ואם אפשר גם בקידום אתרים דומים לשלכם.