shadow

לכל עסק יש סוגים רבים של שלטים. יש שלטים בפנים העסק ושלטים מחוץ לעסק. שילוט פנים לעסקים הוא כל השלטים שיש בתוך המרחב העסקי שלכם. השילוט יכול להיות דקורטיבי או אינפורמטיבי. כאשר עושים שילוט לעסקים חשוב לשים לב שהוא יהיה נגיש לכמה שיותר אנשים (ניתן למשל לכתוב שלטים גם באנגלית וגם בעברית). נושא הנגישות כולל בתוכו גם את גודל הכתב של הכתוב בשלט וגם את הצבעים שנבחר. 

למה חשוב לשים לב בתכנון של שילוט פנים?

כאשר אנחנו מתכננים שלטים לעסק שלנו יש הרבה מאוד מרכיבים פסיכולוגים לא מודעים שחשוב לשים לב אליהם. אנשים מגיבים באופן לא מודע לצבעים, הדפסים, שילוב של צבעים אחד עם השני וגם לתוכן כתוב. כאשר אנחנו באים לתכנן ולבחור איזה שילוט פנים יהיה בעסק שלנו אנחנו צריכים לשים לב לנושאים אלו תוך מענה על השאלה מה המטרה של השלט? ולמי הוא מיועד? או יותר נכון על מי אנחנו רוצים שהוא ישפיע? העובדים שלנו? או הלקוחות שלנו? או גם וגם?

איך אנחנו יכולים לשדרג את השילוט של העסק שלנו?

אם אנחנו רוצים לשדרג את השילוט של העסק שלנו הדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות זה ליצור התאמה אסתטית בין שילוט פנים בעסק ושילוט חיצוני שיש בעסק. למעשה אנחנו צריכים ליצור שפה עיצובית לעסק – כך שלקוחות יחשבו על העסק הם יזהו אותו עם אותה השפה החזותית או האסתטית שניצור לו. קודם כל חשוב לשים לב שבכל השלטים של העסק יופיע הלוגו שלנו ושם העסק. עוד חשוב לשים לב שאנחנו לא יוצרים שלטים שיכולים לפגוע באוכלוסיות שונות או שלטים שמפרים זכויות יוצרים – כי שני הדברים האלו יכולים לחשוף אותנו לתביעות מצד גורם אחר. 

בסופו של דבר, השלטים שאנחנו בוחרים לקשט איתם את קירות העסק שלנו יכולים לתרום לאווירה נעימה יותר בעסק. שלטים אלו יכולים להיות כלי שיווקי לכל דבר והם יכולים לאפשר לנו להפוך את העסק שלנו לכזה שיש לו תדמית יוקרתית יותר בפני הלקוחות שלנו וכלל העולם העסקי בו אנחנו פועלים.