shadow

מהן מדבקות קיר? מהי הייחודיות של מדבקות קיר למטבח? ומהם הפתרונות? על כל זאת ועוד תוכלו לקרוא במאמר זה.

מדבקות קיר באופן כללי

מדבקות קיר הן הדרך המושלמת לעצב את הבית! אם בעבר היינו תוקעים מסמרים בקירות ותולים עליהם תמונות, שהיו זזות עם כל משב רוח, היום בתים רבים מתהדרים במדבקות קיר ייחודיות וייעודיות, אותן ניתן להדביק ולהסיר בקלות בהתאם לצורך ואותן ניתן להדביק על כל קיר ברחבי הבית.

הדרישות הייחודיות של מדבקות קיר למטבח

קירות המטבח, מעצם תפקידו, שונים מקירות הסלון. זאת, משום שקירות המטבח חשופים ללחות ולטמפרטורות שונות בשל הבישולים המתקיימים בו. הלחות היוצאת מהסירים במהלך הבישול והחום, היוצא מהתנור והסירים וגם אדי הבישול, המהולים בחומרים מלכלכים, מזיקים באופן קבוע לקירות ולפריטי העיצוב שבמטבח. לכן, כאשר רוצים לעצב את קירות המטבח, חשוב לעשות זאת בעזרים ייעודיים, אשר יחזיקו מעמד למשך שנים גם בתנאים הקשים של המטבח וגם אם מתנהלת בו פעילות רבה באופן שגרתי.

מעבר לעיצוב

מדבקות קיר למטבח אמנם נועדו לעיצוב המטבח, אך למעשה, הן יש בהן יותר מכך. הסיבה לכך היא, שהמטבח איננו חלל בו רק מבשלים! זהו חלל, בו משפחות רבות מתכנסות בכל ערב לארוחה משותפת ומארחות בו במשך היום. היות שכך, מדובר על חדר בבית, בו בני הבית מבלים שעות רבות במהלך היממה ולכן יש לו השפעה גדולה על האווירה ועל מצב הרוח הכללי של בני הבית.

נוחות וכסף

כאמור, בניגוד לתמונות, המעטרות קירות של בתים רבים, מדבקות הקיר ניתנות להדבקה והסרה בקלות וללא גרימת נזק לקיר. כמו כן, ניתן להשיג אותן בקלות, גם בהזמנה דרך האינטרנט, והמחיר שלהן נמוך בהרבה.

סוגי מדבקות קיר למטבח

המטבח, בהיותו בעל תפקידים שונים בבית, מאפשר לכם לבחור מתוך מגוון רחב של מדבקות קיר למטבח. לדוגמה, ניתן להדביק מדבקה דמוית חלון עם נוף מדהים, מדבקה עם כיתוב משעשע או מעורר מחשבה, מדבקה שתיתן תחושה של טבע ומרחבים או סט של מדבקות, שייצרו ביחד אווירה מיוחדת.