shadow

אנו חיים בעולם שבו מסוכן לא לחשוב על העתיד שלנו, לבטח את עצמנו ולהיות מוגנים מימים קשים שעלולים לבוא עלינו. חובת הביטוח הפנסיוני היא חובה שכל אחד מכיר בקיומה אך לא כל אחד יודע לנהל, לבקר ולמנף. חוסר הידע הזה מוביל לפערים גדולים בין מה שנדרש מאיתנו כתושבים במדינה ומתאים לנו כאנשים אינדיבידואליים, לבין מה שאנו מבצעים בפועל. והמחיר שאנו משלמים עשוי להיות כבד משניתן לחשוב.

יועץ פנסיוני הוא איש מקצוע שיכול לסייע לכם לגשר על אותם פערים, להגדיל משמעותית את החיסכון שלכם לפנסיה ולהתאים את הביטוח לצרכים האמיתיים שלכם ובכך לחסוך לכם אלפי שקלים.

איך לבחור יועץ פנסיוני מקצועי ואמין?

הכנו לכם רשימת דרישות שכל יועץ פנסיוני ראוי צריך לעמוד בהן:

  1. סוכני ביטוח רבים מנסים לצבור רווחים גדולים יותר על ידי הטעיית הציבור ושימוש במונחים שהאדם הפשוט מתקשה להבין. עקב היותו בעל מקצוע, אנשים נוטים לסמוך ולהאמין לסוכן הביטוח שלהם גם בלי הבנה מלאה של הנאמר, מה שגוזל מהם כספים בלי משים. יועץ פנסיוני מקצועי ידע לתווך את המידע שעליכם להכיר ולפזר את חוסר הוודאות שלכם בנושאי הביטוח.
  2. יועץ פנסיוני ותיק יוכל להשתמש בידע שלו, בניסיון שצבר ובקשרים שרקם מול גורמים שונים על מנת לעזור לכם לקבל תשובות ולהתמודד עם בירוקרטיה לא מובנת.
  3. עליכם לוודא שהיועץ הפנסיוני שלכם לא מרוויח מקישור בניכם לבין גורמי ביטוח אחרים, שכן מצב כזה תמיד יפגום בהתנהלותו לטובתכם. טובתכם צריכה להיות בראש סדר העדיפויות של היועץ ואם זו לא ההרגשה שקיבלתם, עליכם לשקול מחדש את הבחירה.
  4. סבלנות היא המפתח לתכנון פנסיוני חכם ואפקטיבי. תכנון נכון כולל בתוכו את כל האילוצים, השיקולים, המטרות, הנכסים, החשבונות והכיסויים. על היועץ להכיר את תמונת המצב המלאה שלכם על מנת להתאים עבורכם את התוכנית הטובה ביותר.

רשימה זו של דרישות נוגעת לכל בעל מקצוע שעליכם לבחור בו לטובת שמירה על שגרת חיים בטוחה ואיכותית. לדוגמה, גם אם תחפשו עורך דין בירושלים, תצטרכו לוודא שהוא אובייקטיבי, מנוסה ונגיש.